Casa Rondo     CZ   
aktuality zde: Najdete nás na facebook
Sledujte nás na Instagramu

Politika kvality


  • Politika kvality


  •  
  • Proč je kvalita služeb důležitá ?

    Protože dle vyhodnocení naší Politiky jakosti stále dochází k chybným a neodborným instalacím výrobků , a to nejen v oblasti stavební keramiky, ale i sanitární keramiky a baterií.

    Proto klademe důraz na odbornou montáž, konečný výsledek a dobrý pocit z efektivně vynaložených finančních prostředků. Spojili jsme se s kvalifikovanými odborníky - živnostníky a společnostmi, abychom vám zajistili komplexní služby a to od architektonického návrhu až po realizaci.



    Základní cíl společnosti ASSO s.r.o. spočívá v maximálním plnění požadavků zákazníka za účelem neustálého zvyšování spokojenosti zakaznika a přinášení nových materiálů inovativních postupů  v oblasti keramického průmyslu. 


    Jako nejdůležitější požadavky zákazníka vidíme :

       - komplexní pokrytí požadavků zákazníka v oblasti designu a kvality materiálů
       - posunutí standardů běžně poskytovaných služeb
       - zdokonalování logistických služeb a zkracování termínů dodávek při individuálních dovozech
       - vysokou úroveň obchodně technického poradenství a klientského servisu 


    Vedení společnosti se pro splnění zákazníkových požadavků zavazuje :

       - spolupracovat s kvalitními dodavateli dodavateli, kteří dokáží nejlépe splnit představy našich   klientů
       - k dodržování zákaznicky orientovaného přístupu
       - zdokonalovat všechny procesy ve společnosti
       - dodržovat právní, bezpečnostní a smluvní předpisy
       - na základě požadavků zákazníka stanovovat a přezkoumávat roční cíle kvality
       - zahrnovat do nabídky ekologické výrobky, které jsou šetrné k životnímu prostředí
       - dodržování smluvních a obchodních podmínek, poskytování pravdivých informací


    Od našich zaměstnanců očekáváme : 

       - profesionální přístup
       - zvyšování odborné způsobilosti a aplikaci nastaveného systému v praxi
       - vysoké pracovní nasazení a odpovědnost za kvalitu odvedené práce
       - pochopení požadavků zákazníka a zákaznicky orientovaný přístup k práci
       - dodržování požadavků systému řízení kvality
       - rozvíjeních obchodních dovedností a jazykové způsobilosti
       - dodržování firemní etiky
       - vytváření přátelské atmosféry ve společnosti 


    Od našich dodavatelů vyžadujeme : 

       - vysokou úroveň výrobků a jejich kvalitu
       - dodržovat a zlepšovat systém řízení od příjmu objednávky, po její zpracování až po vyskladnění zboží
       - dodržovat termíny včetně lhůt dodávek zboží
       - výrobu šetrnou k životnímu prostředí
       - certifikované výrobky
       - dodržování obchodních vztahů a smluv 


  • Certifikace ISO 2007
    Certifikace ISO 2010
    Certifikace ISO 2011
    Certifikace ISO 2014
    Certifikace ISO 2016
  •  
  • 638fb119-6bcd-42f1-9f1f-58acf5893dce
  •  
  • Na základě usnesení vlády ČR ze dne 26.10.2020 o přijetí krizového opatření s účinností od 28.10.2020 do dne 3.11.2020 zůstává naše prodejna funkční a to dle platných výjimek.