Casa Rondo     CZ   
aktuality zde: Najdete nás na facebook
Sledujte nás na Instagramu

Nejčastější dotazy


  • Nemám konkrétní představu - poradíte mi ?
    Vytvoříte mi nějaké návrhy ?


  •  
  • Samozřejmě. V každém případě, ale bude nutné sjednat si schůzku na našem showroomu, kde nad fyzickými vzorky probereme vaši zakázku a doporučíme nejvhodnější materiál a řešení. Pokud si budete přát vizualizaci či kladečský návrh ani to není pro nás problém.
  •  
  •  
  • Máte nějaký ceník vašich materiálů ?
    Můžete mi jej poslat ?


  •  
  • Protože jsme přímými dovozci obkladů a dlažeb pracujeme s generálními ceníky výrobců. Ty máme k dispozici na našem showroomu. Vzhledem k šíři a složitosti naší nabídky je prakticky každá zakázka individuální.
    Proto doporučujeme návštěvu našeho showroomu, kde se vybere konkrétní materiál, konkrétních rozměrů, barev a struktury a my vám pak vaši zakázku naceníme individuálně.
  •  
  •  
  • Jak dlouho trvá zpracování cenové kalkulace na konkrétní zakázku ?


  •  
  • Doba zpracování cenové kalkulace je odvislá od kompletnosti podkladů pro výpočet. U běžných zakázek je doba zpracování během pracovního dne, u složitějších projektů dle dohody - zpravidla do 24 hodin.
  •  
  •  
  • Jaká je výše minimální objednávky ?


  •  
  • Výše minimální objednávky je daná balením výrobce a je u obkladů / dlažeb / mozaiek závislá na formátu materiálu.
  •  
  •  
  • Jaké jsou dodací lhůty pro dodání obkladů a dlažeb ?


  •  
  • Standardní doba pro dodání keramických obkladů, dlažeb a mozaiky, které dovážíme jsou 2 - 3 týdny. U ostatního sortimentu je dodací lhůta odvislá od lhůt stanovených našimi dodavateli.
    Součástí našeho servisu je i kompletace dodávky, pokud je objednávka složena z vícero výrobků s odlišnými dodacími lhůtami. Na tuto službu se informujte před objednáním zboží.
    Přesto však doporučujeme nenechávat vše na poslední chvíli, protože v časově exponovaných termínech - jako jsou např.svátky, prázdniny nebo konec roku - je velice obtížné zabezpečit expedici a dopravu.
  •  
  •  
  • Jak jsem informován vyřízení mé objednávky ?


  •  
  • Při objednání zboží u naší společnosti je s vámi pracovníky našeho showroomu domluven termín dodání zboží a současně je domluven způsob informování - telefonicky, sms nebo mailem.
    Jakmile je tedy zboží pro vás dodáno, zkontrolováno a případně zkompletováno, jste o tom srozuměn do 24 hodin po dodání na sklad.
  •  
  •  
  • Můžete mi moji zakázku přivézt ?


  •  
  • Samozřejmě. Tato služba je vám při objednání zboží nabídnuta s tím, že je nutné přesně do objednávky uvést přesnou adresu místa určení a kontaktní osobu, která bude odpovědná pro převzetí zboží.
    Současně je vám předán kontakt na manažera logistky, se kterým si dojednáte konkrétní datum a čas závozu, jehož součástí však není vynáška zboží.
  •  
  •  
  • Jste schopni zajistit odbornou montáž ?


  •  
  • Ano, i tato službu je možné si u nás sjednat.
    Vzhledem k časové náročnosti a častým skluzům však doporučujeme tento požadavek vznést již před objednáním zboží tak, aby bylo možné v dostatečném časovém předstihu zboží objednat, dovézt a následně zajistit montáž k vaší spokojenosti.
  •  
  •  
  • Mohu u vás nakupovat přes e-shop?


  •  
  • Bohužel, po více jak 20ti let zkušeností víme, že v tomto oboru je nutné materiály vidět a případně se jich i dotknout. A to zatím sebelepší technika nedokáže. O ostatních záludnostech technických řešení ani nemluvě.
    Proto máme pro naše zákazníky v centru Prahy a v dostupnosti všech tras metra kamnenný showroom s téměř 400 m2 výstavní plochy s fyzickými vzorky keramických obkladů a dlažeb, které svoji cenou jsou srovnatelné se všemi e-shopy. Přesvědčte se sami !
  •  
  •  
  •  
  • fc2b28ec-d676-4050-8965-427099c2f4fc
  •  
  • Na základě usnesení vlády ČR ze dne 26.10.2020 o přijetí krizového opatření s účinností od 28.10.2020 do dne 3.11.2020 zůstává naše prodejna funkční a to dle platných výjimek.